Sidebar Ads

Bergüzar____

Mecalsiz tebessümün içli bir yankısı sindi Mavi Mart akşamlarına.. Sesi bile çıkmayan ağır dostluklarla İblisin kılıcına vurulmuş nefesler Ateşin sualsiz mecalinde kor kor yanıyor.. Telafisi bile olmayan hangi çiçeklerin özünden süzüldünüz ki Bir şehrin geleceğine meydan okuyorsunuz. Bırakın! Kınası titreyen gevrek gelin edalarını Karanlığın küfünde harlamayın kor ateşleri.. Kar kristali gibi ayanızda sıkmayın tebessümleri Suskunlaşmış bağrımda Elif'i söyletmeyin Buz kesen harflerimle Didik didik tövbeleri bozdurtmayın bana.. Ben! Ay sizin etrafınızda parıldarken Eda ile kıyam ederek Euzü besmele/nin kanatlarından sobeledim Hâk için gül demetledim dikenli çığlıklarıma.. Şahsıma ait bir secdelik seferdeyken D'ağınızla tozunuzu silkelemeyin ki Yanağımdaki gamzeler Düşsün nasibime.. Yeter..! Kalbimde ekmek kırıntısı kadar kutsanmışlığınız varken Hislerimi yağmalamayın dost nigahında.. Bırakın.. Ben! Yakamoz ışıltılı harflerin tuzağiňda Noktanın gerisinden En unuttuğum yerden bulayım Kendi adresimi.. Hakikatle uyanayım ruhumun kâbusundan. Sizler! Ab-ı hayat deyip gülümseyin.. Desteksiz inerken çöl sıcaklarından kutuplara Yeter ki! Ala boyamayın beyaz yapraklarımı.. Ah Mavi! Son ümit deyip susarken İçimden yine bir tufan geçiyor Gülden seken kurşun gibi Gecenin buğday teninden Yine korkuyorum.. Oysa ki! Maviye sır demişlerdi bana.. Kırk yıllık hatıra inandım Ve..! Zaman çürüdü git gide dergahımda.. Ve her seferinde eksilerek Sancılı şiirler doğurdum Çelebi semâlarında.. Şimdi! Kırağı çalmadan tenime Okyanusları sorup sorup Umman nehirlerde kıvrandığımı Hatırlatmayın bana.. Ben başımı göğe eğmişken S'usun/uzda kalsın. Hayallerim artık bergüzar yağmurlarında.. İki adım önde giden gururu sizler öğrettiniz bana. Dilek___(KHA)

Yorum Gönder

0 Yorumlar