Sidebar Ads

Ayten Tarım :SÖYLE SEVDİĞİM




      Hadi durma;
Birşey söyle bana
Dök içinde ki sevdayı
Sen ben değil, biz olalım artık
Taçlansın gönül evimiz...
Bak;
Gözlerim seni anlatıyor
Yüreğim senli çarpıyor
Dilimde hep sen varsın
Çünkü ben de, sen aşkın adısın
Alın yazımsın..
Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, yakın çekim
Hadi susma;
Birşey söyle bana
Bizli günler başlasın
İki gönül bir olup
Sevda ırmağında çağlasın ki
Adımız dağlara taşlara yazılsın
Bu sevda masal tadında
Cümle aleme anlatılsın
Tarih, bizi yazsın...
Dinle bak; 
Sol yanımda yüreğimin
Ritmini duyuyormusun !
Bak Gözlerime,
Bir tek sen varsın orda
Görüyormusun !
Daha ne söyleyim
Benim tek eksiğim sensin
Kadınım, kalp ortağım
Alın yazım, bir ömür
Benimle, biz olmaya
Varmısın !!
Ayten Tarım- KHA
27-02-2017

Yorum Gönder

0 Yorumlar