Sidebar Ads

Nermin Erbaş: Şiir Kadınlara..Şiir Adamlar gerek


Karanlık, karanlığı yok edemez.

Bunu ancak ışık yapabilir.
Nefret, nefreti yok edemez.

Bunu ancak sevgi yapabilir.
SEVGİNİN,
BARIŞIN,
DOSTLUĞUN Egemen olduğu Güzel bir sabaha uyanmanız dileğiyle;Değerli okurlarım merhaba


acıya sevda...
💔




Şiir Kadınlara..Şiir Adamlar gerek


biz aramızdaki uzaklığı seviyoruz,

yakın olmak sanki düşmanımız...
vuslata hasretiz,özleme aşığız..

mutluk bizim neyimize,
biz bize değil ,biz acıya sevdalıyız....

yaşamak...
sensiz yaşamak,,,
ha ölüm, ha yaşamak....
uzansa sana ellerim,

gitmez geriye dizlerim...
parçalanırım...
yüreğimde bak..her zerrem ayrı yerde...
seni duydum başka elllerde..
beni sorma...
ben doğduğumdan beri yalnızım.



KISKAN ya,



Biriyle konuştuğumu görünce trip at

bana. 
Bi benimle konuş de. Gecenin bir

yarısında uyandır, sesini özledim de. Hep senin
sesinle uyuyup senin sesinle uyanayım.
Olmuyor başka türlü, rahat uyuyamıyorum de.
Benden 1 saat haber alamadığında ortalığı ayağa kaldır.

 Yap yani. Sahiplen. Kıskan. Sev. En çokta özle. 

Yüzünü görmek istiyorum de. Görüşelim,
olmuyor sensiz de. Haberim olmadığında
kapıma kadar gel, çık dışarıya de. Tek başıma
evin önüne bile çıkarma beni. Hep benden
bekleme, biraz da sen özle. İhtiyacım var sahiplenilmeye.

 Tek taraflı olunca olmuyor, hep bir şeyler eksik oluyor.. 


ŞİİR GİBİ SEVDALAR DİLEĞİYLE BİR DAHAKİ YAZIMDA BULUŞMAK DİLEĞİ İLE SEVGİLERİMLE
                                                                   ...Nermin Erbaş.../KHA...

Yorum Gönder

0 Yorumlar