Sidebar Ads

AĞRI DA SİLAHLA DOLAŞILIYOR ADAM ÖLDÜRÜLÜYOR HEMDE ŞEHRİN GÖBEĞİNDE

AĞRI DA SİLAHLA DOLAŞILIYOR ADAM ÖLDÜRÜLÜYOR HEMDE ŞEHRİN GÖBEĞİNDE DUR DİYEN YOK .
Ağrı'da, iki grup arasında çıkan silahlı kavgada, mermilerin hedefi olan iki kardeşlerden biri öldü, diğeri de yaralandı.
Edinilen bilgilere göre, Hanibaba Caddesi'nde iki grup arasında çıkan tartışma silahlı kavgaya dönüştü. Kavgada Yavuz ve Yılmaz Ayyıldız kardeşler silahla vuruldu. Kardeşlerden Yavuz Ayyıldız, olay yerinde hayatını kaybederken ağır yaralanan Yılmaz Ayyıldız ise Ağrı Devlet Hastanesine kaldırıldı.
Olayla ilgili M.A. adlı şüpheli gözaltına alındı.



MERHUM YAVUZ AYYILDIZ'IN  Hayatını kaybetiğinin duyulması sonucu sosyal sitesinde arkadaşları üzüntülerini son kez belki sayfasına yazdılar ve yetim kalan çocukları ,çler acıtmaya devam ediyor ağrrı ilinde insan hayatı bu denli ucuz olmamalı

    Şanı yüce olan Allah'a hamd olsun! Biz, O'ndan geldik ve yine O'na döneceğiz. Aglattin be lise arkadaşım.
    Mekanın cennet olsun güzel insan..!

    Haber Kaynağı

    Allah rahmet eylesin Acılı ailesine Allah sabır versin
    Mekanın cennet olsun Allah rahmet eylesin çocuk larının resimlerini gördüm Ağladım be lanet gelsin kahbe Dünya'ya
    Mekanın cennet olsun Allah ailesine sabır versin ... Allah ins hakları dan gelir
    Güzel insan,kadim dostum acın Trabzon'a da düştü. Allah yediği ekmeğe ihanet edenleri gazabıyla ödüllendirir inşallah. Mekanın cennet olsun.
    Allah mekanını cennet etsin lise arkadaşım.

    Haber Kaynağı

    Yavuz Ayyıldız kardeşimin kaybı tüm sevenleri dost ve arkadaşları gibi bizide tarifsiz bir üzüntüye boğdu Mekanı cennet olsun ailesine Allahtan sabır diliyorum.
    Abim hani istanbula gidicektik o kadar plan yapmıştık daha iki gün önce sana bu kahpeligi yapan orospu çocukları hic mi geride kalan yetimleri düşünmedi hic mi yedikleri ekmek içtikleri su akıllarına gelmedi hakkını helal et mert insan bizden taraf helal olsun bunu yapanlarda Allah ından bulsun mekanın cennet olsun
        • Hulusi Heniske Ne acı bir haber. Ben bir yiğit tanıdım, o soğuk şehrin sıcacık yürekli insanıydı, namertlerin kol gezdiği yerde onun gibi bir mert tanıdım, gurebanın rızkını çalanların hüküm sürdüğü yerde ekmeğini paylaşan mert gördüm, hainlerin mekanında sen gibi bir vatan sevdalısını gördüm. Ne ettin be Yavuzum hiç yakıştımı sana bu mübarek günde köz koydun bağrımıza. Sana kalkan ellere lanet bile az gelir, onları Allaha havale ediyorum. Sana kıyanların bağrını cehennem ateşi yaksın. Mekanın cennet makamın Yüce Peygambere komşuluk olsun. Kederli Ayyıldız ailesinin, sevenlerinin, Ağrılı işadamlarının ve hepimizin başı sağolsun.
          BeğenYanıtla13 saatDüzenlendi
        • Hulusi Heniske Adem bey beni arayabilirmisiniz.
        • Adem Özcan Numara
        • Hulusi Heniske Kardeşim ben yazmıyorum numaramı anlayışına sığınarak senin yazmanı istesem
      • Zakir Kaya Kha
        Yorum yaz...
      Off ki ne offf kardeşim o kadar temiz güzel yürekli bir kardeşdinki bütün yüreklere ateş düşürdün..Nasil düştün bu tuzağa nasil o aç köpeklerin sana bu kahbeliği yapacağını hesaplamadin..Ofki ne off....Gurur yaptin demi kardeşim kahbenin karsısina Erkek gibi gittin...Sen şerefinle o itler kahbelikleriyle hatırlanacak..Mekanın cennet olsun can gardaş...
      Allah mekanını cennet eylesin güzel kardeşim, hakkını helal et, bizden yana helal olsun...

      Haber Kaynağı

      Çok Değerli abim. PatronuM Yavuz Ayyıldız bu gün hunharca saldırı sonucu hayatını kaybetmiştir. Allah sabır versin bizlere. frown ifade simgesi Mekanın cennet olsun abimmmm

Yorum Gönder

0 Yorumlar