Sidebar Ads

AĞRIDA ROJAVA ŞENGALE YARDIM KAMPANYASI BAŞLATILDI

Bu amaçla cumhuriyet caddesine ,itfaye mudurluğunde ve ağrı belediyesinde yardım kabul çadırı kuruldu halkın yardım paketleri ile ilaç gıda buğday,çocuk bezi,mama,ped,çocuk giysi ,ayakabısı tıbbı malzemeler giysiler ile desteği bu çadırda görevli kişiler tarafından kayıt altına alınacağı en hızlı şekilde muhtaç lara ulaştırılacağ ı
29 Ağustos cuma günü saat 16.30 da Belediye başkanı Sayın Sırrı SAKIK'in katilimiyla cadırın açılışı  ağrı halkının bu davete duyarlı olacağını kısa zamanda ağrıdan yardım araçlarının hareket edeceği açıklandı irtibat için yukardaki tlf nlar ve email adresi verildi...



Rojava ve şengale yardım kampanyası için cumhuriyet caddesinde çadırımızı kurduk

haydi yardıma sloganı ile start verildi
                               i


Yorum Gönder

0 Yorumlar