Sidebar Ads

Erzurumlu olması ve başarılı bir gazeteci olması anlaşılan hazım edilemiyor

  Değerli hemşehrilerim  Alta sunulan yazıda bir basın mensubunun uğradığı baskı ve olumsuz düşüncelerin sonunda bu meslektaşımızın isyanı noktasında kaleme alınmış bir yazı var bu meslektaşımız Ağrı dışında görev yaptığı halde bölgesine bağlı bulunan Ağrı iline de yakın haberler yapıyor Erzurumlu olması ve başarılı bir gazeteci olması anlaşılan hazım edilemiyor yazısını dikkatlice okudum ve kendisinin bu tür ilişkiler kuramayacak kirli işlere bulaşmayacak bir gazeteci olarak tanıyor takip ediyorum  burada bu hanımı eleştirenlere de bir tavsiyem olacak eleştiri tabi'ki hakkınız ama iftira ve karalama şık bir hadise değildir elinizde bilgi ve belge var ise bana atın yada kolluk kuvvetleri ile paylaşın Ağrının Mert yapısını Delikanlı tavrını korumak görevi de sizde bir bayan meslektaşınızı karalamak hoş bir seda bırakmıyor şayet bir yolsuzluk var ise bunun sorumluluğu öncelik ile dönemin Başkan ve Yönetimini muhatap almalısınız gazetecilere çamur atmak saygınlığınızı yitirmenize sebep olacaktır herkese selam ve sevgilerimi yoluyor gurbetten Ağrı basınını izlemeye devam ediyorum  memleket için daha saygın haberlere yorum yapma beklentisi içinde olduğumu ifade etmek isterim .
              ...Zakir Kaya...



Son beş yıldır sözlü,yazılı ve msj yolu ile şahsıma yapılan mesnetsiz bir iftiradan ibaret olan Ağrı Belediyesini soydu ithamları tüm hızıyla devam ediyor.Bu konuyla alakalı elinde delili belgesi olup yayımlamayan gidip hakkımda suç duyurusunda bulunmayan şerefsizdir.


Son beş yıldır sözlü,yazılı ve msj yolu ile şahsıma yapılan mesnetsiz bir iftiradan ibaret olan Ağrı Belediyesini soydu ithamları tüm hızıyla devam ediyor.Bu konuyla alakalı elinde delili belgesi olup yayımlamayan gidip hakkımda suç duyurusunda bulunmayan şerefsizdir. Önce 200 Milyar ardından 400 Milyar onun ardından Bir trilyon buda tutmayınca şimdi çevirdiler 600 bin TLye. Ağrı Belediyesine 600 milyarlık fatura kesende ona imza atanda o faturaları ödeyende şerefsizdir.Aksi takdirde bu iftirayı şahsıma atanlar beni bu şekilde karalamaya çalışanlar ve buna sebep olanlar şerefsizdir.Şahsıma ait olan Nar Yayıncılık adına bırakın 600 bin tl'yi 60 tl'lik fatura dahi bulunmamaktadır.Bu olay bugünkü mevcut belediye ile görüşülerekte kanıtlanmıştır.
Gerek Ağrı Belediyesi gerek Hasan Arslan tarafından şahsıma ödenen haksız tek kuruş yoktur.Benim Hasan Arslan’la olan diyaloğum asla paraya dayalı bir diyalog olmamıştır.Bunu tüm belediye personeli dahil olmak üzre beni yakinen tanıyan herkes çok iyi bilmektedir.Beni tanımayan insanların yine beni bu şekilde itham etmelerinin tek sebebi eski belediye başkanı Arslan'ı bu konudan son derce rahatsız olduğumu haksız bir şekilde çirkin ihtamlara maruz kaldığımı kendisine defaaten söylememe rağmen çıkıp bu konuyla alakalı açıklama yapmaması benim yaptığım açıklamaları da yayından kaldırtmasıdır.
Şahsım Hasan Arslan’ın il ve Belediye başkanlığı görevlerini icra ettiği dönemlerde kendisine karşılıksız çıkarsız beklentisiz yardım etmek ve koruyup kollamaktan öteye gitmemiş asla maddeye dayanan bir hesap aramızda olmamıştır. Bu yüzden Ağrı Belediyesini yemeyi bir tarafa bırakın, Hasan Arslan tarafından uğradığım maddi manevi zararın boyutu hiçbir şeyle kıyaslanamayacak ağırlıktadır. Ağrı Belediyesini kimlerin nasıl yediği çok net bir şekilde orta olmakla bereber Kamuoyu da yakından bilmektedir.Son kez tekrar ifade ediyorum bu konuyla alakalı elinde delili belgesi olan herkes gidip hakkımda suç duyurusunda bulunmazsa şerefsizdir.Şahsımın bağlı olduğu tv ve gazetelerde, Ağrı Belediyesine verdiği her hizmet delili belgesi ve tüm kayıtlarıyla çalıştığım kurumlarda ve Ağrı belediyesinde mevcuttur...
Yaklaşık altı yıldır bu konu üzerinden şahsıma ve aileme yapılan hakaret ve küfürlere adabımı ve üslubumu bozmadan tek kelime cevap vermeden gerçekler bir gün mutlaka su yüzüne çıkacak ümidiyle sabrederken şimdide şantaj yoluyla Arslan’dan para koparmaya çalıştığım iftirasıyla karşı karşıya kaldım. Ne iş ahlakım,ne genel ahlakım,nede aile terbiyem buna izin vermeyecek bir düzeyde ve kalitededir.Beni şantaj yapakla suçlayan mazlum sende elindeki her şeyi kamuoyuyla paylaşmazsan haysiyetsiz,onursuz ve şerefsizsin...
Kamuoyu ve Ağrı Halkına Saygıyla duyurulur.
LEYLA YILDIZ

Yorum Gönder

0 Yorumlar