Sidebar Ads

DİLEK SUNEL_______Baslık Okuyucularımın Zerafetinde Gizli

Ağlamaklı bir kız çocuğunun riyasız ısırıkları kanatıyor yine bugùn içimi. Bir bir dudaklarımdan dökülen zehirli ayinleri kutsarken,sızlatıyorum miadı dolmuş umutlarımı..salıyorum, vedasız selamsız akşamlara.. Rahmetle ansınlar istiyorum,sefil yalnızlığın fragmanını.. Kanadı kırık rüzgarların seyrinde içilsin kızılcık şerbetim kiii Allah aşkına cayır cayır sussun yetim kalan sarhoşluğum.. Ben kendimce dipsiz sorgulardayken.. Membasımı tükendi kadınlığımın..? Her şeyimi katlettiniz Beni mahvettiniz.. Durmayın o zaman,bakmayın yüzüme Serin beni..serinn yarı çıplak,şafaksız masalların kıyısına. Ben hasretin kucağında bu gece ay'la buluşacağım.. Göğsümü kilometrelerce arşınladı nefesleriniz.. Ben asırlık yangınların,kısır döngüsünde tam da hasat tutacakken.yetmedi mi...allah kahretsin,yetmedi mi...? Şevkatin açlığında kenetleyecekseniz şayet ellerinizi Şebiyelda da bıraktığım izlerimi silin..silinn o zaman Kaçak mumların yangının da yine can çekişeceğim.. Edep salığının altında vadetmeyin bana baharları Hayasız güzün gizine salmayın yaralarımı.. Vefasızlığın son demindeyken, Bırakın bahsetmeyin bana,kalleş karanlığın sırlarını.. Selam okunmadan,duasını okuyun başucunda insanlığın ki Sahte kayalıklarımdan kıvranmasın hatıralarım Dilek____(KHA)

Yorum Gönder

0 Yorumlar