Sidebar Ads

Derya BALCI" HER DEM AŞK "


Tanrının yazdığı kaderi kul sormazmış
Deryadaki damlalar denizini arar dururmuş
Düzen kuruldu kurulalı
Aşıklar maşukunu arar dururmuş….

“Merhaba, nasılsın?
…………
Ben yüzmek istiyorum. Seninle..
Elbette, yüzebilirsin. Bak, deniz karşında duruyor tertemiz, masmavi.
Ama ben deryada yüzmek istiyorum, sende yüzmek istiyorum. Senin mavi denizinde yüzmek, senin mavi gözlerinde kaybolmak, boğulmak istiyorum.  Senin, seni seven kalbi tekrar öpmeni istiyorum. Çok şey istiyorum ama sensiz yaşayamıyorum. Diyeceksin nafile bu sözler. Ama seni çoook ama çok seviyorum, anlatamıyorum….Sen bana can verdin, ekmek oldun. Su oldun. Hep sana kavuşmanın hayalini kurdum. Hep sen , sen, sen…! “
Her gün yaptığım gibi randevuma tam zamanında gelmiştim. Güllerin arasında bir masa seçtim ve ahşap sandalyeye oturdum. Burası küçük şirin bir sahil kasabası. Bana huzur veren bir yer. Uçsuz bucaksız denizi bu çay bahçesinden rahatlıkla huzur içinde seyredebiliyorum. Çay bahçesinin yan tarafında balıkçılar ve tekneleri var. Vira bismillah deyip av zamanı denize açılıyorlar. Ve martılar, benim martılarım… Onlarsız bir deniz, denizsiz bir ben düşünemiyorum. Ah bir de mavi beyaz gözlüm… Bizim çay bahçemizdi burası. Senin ve benim. Bizim… Gözümüzün, ruhumuzun, aşkımızın, sevgimizin… Senin gözlerinde burada kayboldum. Sende yüzmeyi burada öğrendim ben.
Ve şimdi seni bekliyorum sevdiceğim. Belki bugün gelirsin, belki sana rastlayabilirim. Gül cemalini gösterirsin bana. Beklemek, seni beklemek. Geleceğin günü beklemek. İşte benim ritüelim. Garsona açık  limonlu bir çay söyledim ve seni yazmaya başladım. Başka işim yok ki benim senden başka. Yaza yaza bitiremeyeceğim seni. Güllerin kokusu yerine senin kokunu duyuyorum burada. Güller ve sen, benim yaşama nedenim. Gelmeyeceksin biliyorum. Seni göremeyeceğim. Ama bekleyeceğim seni sonsuza dek, ölene dek…
Son nefesimi verirken yine sen olacaksın aklımda, kalbimde…
Kendimi seni ararken buldum
Kendimi buldum seni ararken
Seni buldum kendimi ararken

Kendimi ararken kendimi sende buldum.

Derya BALCI -KHA 

Yorum Gönder

0 Yorumlar