Sidebar Ads

UZMAN ASTROLOG" MERAL KARACA "Ay; med- cezir hareketleri gibi zihnimizi karıştırır.

Pazartesi, AYGÜNÜ:Bitkisi =Turunçgiller💛Ay zihnimizi temsil eder. Zihnimiz 

ise düşünceler, duygular, tutkular, sevinçler ve üzüntülerle doludur. Ay; med-

cezir hareketleri gibi zihnimizi karıştırır. Pazartesi günü limonata yapmak ve 

ikram etmek, ağız tadını arttırır, huzur ve neşe verir. İçimizdeki kötümserlikleri 

temizler. Evimizde ve iş yerimizde toprak bir kaseye koyduğumuz limon 

kabuklarını yakarak tütsü yapmak negatif enerjileri, eskiden gelen üzüntüleri ve

 endişeleri yok eder. Pazartesi günü, aile ve eğitimle ilgili planlar yapıldığında 


çok iyi sonuçlar alnabilir. ... 
Sevgilerimle. ... !!!Sevgilerimle. ... !!!
Sevgilerimle. ... !!!
Sevgilerimle. ... !!!
Sevgilerimle. ... !!!💖Çiğli’de doğdum büyüdüm. Çiğliyi ve insanlarını çok seviyorum. On yıl boyunca Almanya, Hollanda, İsviçre, Avusturya v.b. ülkelerde yaşayan Türklerin telefon ile canlı yayına bağlandığı, ulusal bir kanalda rüya yorumları, burç yorumları yaptım. Özel insanlara, özel astrolojik haritalar hazırladım. Derin hissiyatımı astroloji eğitimi ile pekiştirdim. Otuz yıldır sipiritüel yaşamla ilgileniyor ve bu konuda kendimi geliştirmeye devam ediyorum. Alsancak da ücretsiz seminerler veriyorum. Bazı gazetelere astroloji ve sipiritüel yaşamın kolları ile ilgili yazılar yazıyorum. Çiğli- Egekent de FALIM CAFE adı altında otantik bir kafe işletiyorum. Sevgilerimi birikimlerimle harmanlayıp, yüreği sevgiden geçen,acının ustalaştırdığı, hızla gelişen Çiğlimin nadide insanları ile paylaşıp ışık tutmaya çalışıyorum. Her çeşit özel kahve tatları eşliğinde yapılan, kaliteli sohbet ortamları oluşuyor. Yüce Mevlanamız <<Bir mum diğer mumu tutuşturmakla ışığından bir şey kaybetmez.>> demiş.
İsteyenler kitap okuyor, Gençler satranç oynuyor, Çocuklar bulmaca çözüp, monopoli oynuyor, orta yaş üstü gruplar tavla ve okey oynuyorlar. Doğum günü ve özel gün organizasyonları yapılıyor. Fenk –shui ile ilgili özel takılar, taşlar, mum ve tütsüler satılıyor. Hangimiz gördüğü bir rüyanın etkisinde kalıp yorumunu merak etmemiş, burç özelliklerini araştırmamış, bilinmeyene merak duymamıştır?
Sipiritüelizm yelpazesi çok açık bir konudur. Astroloji : Fal değildir, kader değildir. Meteoroloji sayesinde hava şartları tahmin edilebiliyorsa, astroloji sayesinde’de hayatımızın dönemleri tahmin edilip tedbir alınabilir. Astroloji: Gezegen ve yıldızların insanlar üzerindeki etkisini inceleyen en eski bilim dalıdır. Diğer bilimlerle de ilgisi olan astroloji sayesinde doğum haritasının yorumlanması ile ; insanın kişiliği, hayatındaki önemli dönüm noktaları, zorlu dönemleri, şanslı dönemleri, kökleşmiş alışkanlıkları, yetenekleri, sağlık durumu ve daha bir çok özellikleri tespit edilebilir. Astroloji kendimizi tanımamızda güçlü yanlarımızı geliştirerek zayıflıklarımızın üstesinden gelmemizde, kaliteli iletişimler kurmamızda bize yardımcı olur. Bu sayede zorlandığımız, kısıtlandığımız dönemleri atlatıp, FARKINDA OLMADIĞIMIZ İÇİMİZDEKİ GÜCÜ ORTAYA ÇIKARABİLİRİZ.
FALIM CAFE 8050 SOKAK NO:138 EGEKENT – ÇİĞLİ
TEL: 0 537 497 10 07
BURCUNUZUN YILDIZI İLE PARLAYIN
Sevgilerimle. ... !!!💖









Yorum Gönder

0 Yorumlar