Sidebar Ads

EGE 'DE AĞRI' LI DERNEKLERİN İYİ VE KÖTÜ ÖRNEKLERİ




EGE 'DE AĞRI' LI DERNEKLERİN İYİ VE KÖTÜ ÖRNEKLERİ

 EGE deki Ağrılı Dernek Başkanlarımız Siyasi Partilerin kapılararını aşındırırken dernek başkanlığının nasıl olması gerektiğini  gösteren egedeki örnek başkanlarımızdan asarlık ağrılılar derneği başkanı Vahyetin Kayanın sosyal sitesinde yayınladığı Dernek binası inşaatında pazar olmasına rağmen çalışıyoruz .
Mesajı umarım halkımızı refarans gösterip siyaset merdivenlerine asılan başkanlarımıza ulaşır az da olsa Toparlanmalarına vesile olur .Bakın bu Vahyetiin başkana neler diyor hiç bir Partiye Dernerği alet etmem bu benim İnsanlık dokuma ters  benim bir oyum var onuda gönlümdeki başkana gıder verırım başkan olmak önemli değil geçici bir makamdır ben bu makamı madem işgal ediyorum elimden ne hizmet gelirse Hemşehrilerime onu yaparım şu an yapmaya çalıştığımız Dernek bınamız ın arsasını kendi cebimden bedelini ödeyip derneğe bağışladım.  Halkımızın desteğiyle yapmaya çalışıyorum destekler yeterli olmuyor cebimizden yapıyoruz Ağrılı arkadaşlarımıza hesap numaralarını ulaştırmaya çalışıyoruz ama kimsenin ilgilendiği yok herkes hava olsun diye o partiye şu partiye geçiyor Baklavalar Yemekler Kahvaltılar Düzenliyor o paraları oralara harcıyacaklarına kalıcı hızmetlere yapsalar partilerde onların peşlerine olur halkda yanlarında olur istedikleri hedeflerede hakları olur  Demeye getirıyor yani ben zakir kaya olarak böyle anlıyorum anladığım şekilde sizlere aktarmaya çalışıyorum ve diyorumki Adam olana yakışır bu makam olmıyanın üstünde durmaya gerek yok Vahyetin başkan sen pazar gününü bu hayır işine ayır bunda zararın olmaz Allah Mükafatını verir ama bizim oyumuzla başkalarına bu üyeler benim şu kadar Ağrılı oyum var hepsi benim sözümden çıkmaz falan fıstık diyen başkanlarımıza zerre kadar ağrılı oyu gelmez günde yüzlerce ağrılı meil lerle telefonla bize ulaşıyor kim bunlar neden hesap sormuyorsun nasıl basın sınız nasıl ağrılısınız bu ifadeleri kulananAĞRILILAR başkanların tam tersi yönde oy kulanacağız! neden protesto etmıyoruz kim bunlar diye bizden hesap soran hemşehrilerimize saygıdan bu haberi yapıyoruz ve siz değerli başkanlarımız Derneklerimizi kendi menfaatleriniz doğrultusunda kulanırsanız bizde buna karşılık  olarak gereken tepkımızı sessız çoğunluk adına yapacağız gelin bizim değerimizde düşmesin sizinde değeriniz düşmesin siyasete bulaşan dernek yönetim ve başkanları hemen derneklerden istifa etsinler ağrılı kendini kulandırmaz agıllı olun saygılarımla .Zakir Kaya.

Yorum Gönder

0 Yorumlar